środa, 12 września 2012

Winter... again, and... new inspiration!


Witajcie.
Przedmiotem dzisiejszej aktualizacji jest moja ostatnio skończona praca. Robiona trochę po macoszemu, bez większej inspiracji, ani przemyśleń specjalnych, ot spotnan. Jagdpantera praktycznie robiona z pudła, dodałem tylko siatki Abera. Jak Wam sie podoba?
Hello my friends. Today i want to share with you my new finished vignette with Jagdpanther. This was a quick project, OOB only with some Aber PE parts. How do you like it?

(click on image to enter gallery)



Druga sprawa to zapowiedź następnej pracy, która wpadła mi do głowy. Posiadając w magazynie zestaw Trumpetera 5 w 1, postanowiłem wreszcie coś z nim zrobić. Wahałem się miedzy M1A1, a M1 Panther II. Kompromisem wyszło mi to:

Second thing i wanted to share is announcement of new project. I have in my storage old Trumpeters 5in1 kit, and I've decided to use him. Through compromise(I hesitated between M1A1, and M1 Panther II) I've decided to built this one - M1A1 with mine plug from Bosnia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz